Dutch way of cleaning - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Dutch way of cleaning - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Dutch way of cleaning

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

10 September 2008 | Australië, Sydney

Zondagochtend, 7:00 opgestaan zonder kater! Wonderbaarlijk! Wat een goed gevoel is dat zeg! Ga ik zeker vaker doen! Zaterdag de hele dag op pad geweest (5:45 opgestaan!) dus zaterdagavond zo gaar als een klontje op tijd m'n bedje ingedoken. Fris en fruitig opstaan op een zondagochtend, dat was lang geleden! Rondje hardgelopen, wat aan school gedaan (soms vergeet ik even wat ook alweer de 'officiele' reden van mijn bezoek is..) roept m'n flatmate ineens: 'eiriiiinaaa we're gonna clean up this shitty mess!' Uhh sorry wat is er met de schoonmaker gebeurd? Vooruit ik doe de keuken wel... Yeah done! Ik ben zooo goed in opruimen, als je het niet ziet is het opgeruimd toch? No no! Don't open the kitchenclosets! Why would you wanna do such a thing? This is the Dutch way of cleaning!
Volgende week gaan we naar de Ikea om het huis op te pimpen, en dat is wel nodig ook...
Vrijdag naar een rugbywedstrijd geweest, m'n flatmate heeft een baan in de marketing, dus gratis kaartjes! Een stel stevig gespierde mannen die tegen elkaar oprennen.. (dragen geen bescherming!) dat is nou rugby! Tikt er ineens een klein jongetje op Puck haar schouder: 'how are you girls doing tonight?' Echt, hij was niet ouder dan 5!!
Heb mijn eerste cijfer terug, een P+. Wat houdt dat in? Geen idee!

  • 10 September 2008 - 10:09

    Plien:

    oh vieze meid joh ga je huis is netjes houden wat moet mama dorothe hier wel niet van denken:P

  • 10 September 2008 - 12:41

    Marloes:

    I like the Dutch way of cleaning! Vooral in Uitgeest dan, in Tilburg houden we de boel netjes;)

  • 10 September 2008 - 15:13

    Ghatsi:

    Voor schoonmaak jij mij bellen, ik maak schoon boel. Ik wel doer want moet betale die hoer voor huis. Jij mijn nummer hebben.

  • 10 September 2008 - 18:25

    Lisa:

    hoi

  • 11 September 2008 - 09:22

    Roos:

    tja krijg je als je superpoets naima gewend bent he? Ze is overigens terug van 6 weken vakantie..! jippie, eens kijken of ze terug wil komen...

  • 21 September 2008 - 02:56

    Nick:

    Zeg, ik verwacht wel een uitgebreide belevenis-beschrijving van die top tijd van jou vanochtend he!

    Succes met de revalidatie!

    Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 20623

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: