Spring in Bondi - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Spring in Bondi - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Spring in Bondi

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

21 September 2008 | Australië, Sydney

Een berichtje vanuit zonnig Bondi! Het is al een paar dagen heerlijk zomers weer, 'lente' voor de Ozzies, hittegolf voor de Hollanders... Bondi Beach ligt meteen propvol met zonaanbidders, uiteraard ben ik daar een van! Assignments, essays? Uh-huh morgen... Later op de middag een BBQ op Coogee Beach, het leven van een uitwisselingsstudent is zwaar!
En dat vindt m'n rug ook... Blijkbaar toch iets te fanatiek aan het trainen voor de Run en een bezoekje aan de fysio is gewenst... Als ik als een strompelend omaatje de collegezaal binnenkom schreeuwt een exchange: 'Hey granny!! What's wrong with you??!' Dat kon de fysio me uitleggen: een luie kontspier! Volgens Nick een vrouwenkwaaltje, volgens de fysio komt het vaker voor (ook bij het andere geslacht!) bij runners. Omdat het hier niet zo vlak is als in NL en ik meer ben gaan trainen zijn m'n spieren geirriteerd geraakt en m'n wervel stijf... Ik heb oefeningen mee naar huis gekregen en de fysio heeft goede hoop dat ik alsnog zondag de Run kan doen. Braaf mijn oefeningen gedaan, de hele week geen alcoholische versnaperingen en zondagochtend heel vroeg sta ik aan de start! Helaas niet binnen de geplande 45min, maar ja wat wil je met een luie kont?! Toch binnen een uur gedaan en wat een superparcours! Met de hele horde over de Harbour Bridge :-)
Foto's volgen...
(i-reen01.hyves.nl/fotos)
Deze week ook minder goed bericht; buurman Ton is donderdag overleden. Heel veel sterkte toegewenst aan Moon en de kinderen, familie en vrienden.
Ik ben in gedachten bij jullie.
Liefs,

• 22 September 2008 - 08:43

Plien:

hihi een luie kontspier hoe tof is dat

• 22 September 2008 - 17:56

Lisa:

hulde aan luie konten! Prolentariers, laat uw luie kont zien!

• 22 September 2008 - 17:57

Lisa:

beter 1 luie kont in de hand, dan 10 in de lucht!

• 22 September 2008 - 17:58

Lisa:

luie konten vangen veel wind

• 22 September 2008 - 17:58

Lisa:

wie pakt het stokje over?

• 23 September 2008 - 20:38

Roosmaria:

de kont valt niet ver van de boom

• 23 September 2008 - 20:41

Roosmaria:

Ze gooit d'r luie kont tegen de kribbe

• 23 September 2008 - 20:42

Roosmaria:

Heet in de mond vast in de luie kont

• 23 September 2008 - 20:46

Roosmaria:

Met de luie kont over de sloot

• 23 September 2008 - 20:47

Roosmaria:

Je mag een gegeven paard niet in z'n luie kont kijken

• 24 September 2008 - 14:15

Edith:

Dikke konten vangen veel wind

• 24 September 2008 - 19:38

Sjaan:

het is met geen kont te beschrijven

• 24 September 2008 - 19:39

Sjaan:

de kont komt uit de mouw

• 24 September 2008 - 19:40

Sjaan:

er schuilt een luie kont onder het gras

• 01 Oktober 2008 - 15:00

Marloes En Sanne:

heey verre buuf!!
    hoe is het met je?
    met ons gaat het goed:D
    en marloes heb der rijbewijs gehaald!!! YEAH..(en sanne is weer is voor der theorie gezakt haha)
    ma hoe gaat het bij jou op school en met de jongens en uitgaan!!
    Nou veel plzier en rustig aan..
    KUSSIES je buufies