Major hangover - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Major hangover - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Major hangover

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

29 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Oh ja, ik heb nog een weblog! Schiet me zo ineens te binnen..
Zaterdag een feestje gehad waarbij een percentage van de opbrengsten naar een goed doel ging, drinken voor het goede doel! Nou dan ga je natuurlijk niet pietluttig lopen doen... Gevolg: de drank vloeide rijkelijk en weer een stuk of wat hersencellen vernietigd. Vaders was jarig dus die zou ik bellen als ik terug kwam, uiteraard was ik daar niet meer toe in staat dus m'n bedje in gedoken. Zondagmiddag eenmaal ontwaakt uit mijn coma was ik nog steeds nergen toe in staat. Het verplaatsen van mezelf naar de bank was een zware taak. Gelukkig de laatste dag van de olympische spelen dus ik kon mooi kijken naar hoe andere mensen actief bezig waren. Alleen nog opgestaan om mijn pizza in ontvangst te nemen. Ergens achter in mijn hoofd bonkte het 'essay, essay'. Gelukkig ben ik verschrikkelijk goed in plannen en nog beter in uitstellen dus de volgende dag zou ik aan mijn essay gaan beginnen. Helaas begon die ochtend wat minder fris en fruitig dan ik gehoopt had, ik had mezelf een 2daagse kater aangedronken! Ik besloot hem eruit te rennen en na 5 km begon hij langzamerhand te verdwijnen, na nog 5 km, een frisse zeebries langs m'n hoofd en een groot glas verse jus zijn de laatste stuiptrekkingen van mijn ongewenste gast verdwenen en kan ik netjes aan mijn essay beginnen. Gebeld met vaders, gelukkig had ik zoals het een echte liefhebbende dochter behoort netjes cadeautjes opgestuurd, dus ik kon er mee wegkomen dat ik niet meer gebeld had.
Net bij het reisbureau geweest om een beetje een planning te kunnen maken voor mijn tripje straks langs de oostkust, oehhh al die paradijsjes ik kan bijna niet wachten! Maar eerst nog een paar weekjes school en dan met de springbreak naar Nieuw-Zeeland! Samen met Sara en Eelco (NL) en Nikkie (Canada) hebben we een kamper gehuurd en gaan we voor 10 dagen rondtoeren op het zuidereiland!
Ik kon helaas niet meer meedoen aan de City to Surf Run een poosje geleden, die zat vol en hoe zielig ik ook deed, ik kon me niet meer inschrijven. Gelukkig is er 21 september nog een run, the Bridge Run over de Harbour Hridge naar het Opera House. Ik heb al een sponsor gevonden (de enige echte papabank) en als ik de 9km in 45 min af leg betaalt hij mijn inschrijfgeld. Deze week al 3x getraind dus als ik niet meer hoef te drinken voor goede doelen komt het helemaal goed!
Houden jullie me ook op de hoogte over jullie wel en wee in het kikkerlandje?
Liefs!
http://i-reen01.hyves.net/fotos/

  • 28 Augustus 2008 - 09:47

    Abby:

    Hahaha zo ken ik m'n nichtje :)

  • 28 Augustus 2008 - 09:50

    Bram:

    lkkkrrr hooarrr zuipuh !
    en een klein beetje school !

    nix te melduh vanaf hier
    behalve dat mr.E.land ! de shit was :D

    have fun op je springbreak, tis dan wel niet voor een goed doel. maar je ken er vast hard zuipuh !

    xxx

  • 28 Augustus 2008 - 10:24

    Abby:

    Hahaha zo ken ik m'n nichtje :)

  • 28 Augustus 2008 - 11:02

    Roosmaria:

    En hoe gaat het met je schöne Gunther? Hahaha maak ze gek! Binnekort een rosmantisch dineetje bij huize Rodenburg. Even een goed gesprek met vader Rodenburg over de staat van zijn fitnesskamer/ duivenplaats (in een ver ver verleden ooit jouw kamer) en -als ik het goed doe- wilt paparodenburgbank mij ook wel sponsoren om zijn dochter "in de gaten" te houden tijdens je tripje langs de oostkust. Misschien dat er weer een dingo voor je staat, je weet maar nooit! En dan nog over dorientje gesproken, ik zal met straffe hand -wegens jouw slechte invloed- Dorientje uit de goot helpen en wijzen op de gevaren en kansen van/bij drank en duitsers. Onmogelijke zware taak dus en een avondje werk, maar ga het toch proberen. Ik ga weekendje naar heeg, beetje surfen, zeilen, limonade drinken etc. je kent het wel. Ik raak je niet, mis je wel! X

  • 28 Augustus 2008 - 15:15

    Rosemarie:

    Hoi hoi, met een camper door nieuw zeeland, en dan dacht ik dat ik blij was om thuis te zijn... wheeeeh ik wil ook ik wil ook! Supergaaf. Zwaai nog naar alle mensen die me vast al jaren moeten missen na mijn onvergetelijke trip daar. (of zal ík het onvergetelijk hebben gevonden en zij niet...?)

    9 km in 45 minuten, moet lukken toch? Ik ben hard aan het trainen voor de halve marathon, een drama moet ik je zeggen, dat is echt ver! Maar goed ik zit nu op 11 km en zet vrolijk door.

    Ko en Roos bijna alweer aan de banen, spannende tijden...

    Ireentje, succes daar!

    de ex-backpacker

  • 29 Augustus 2008 - 15:28

    M Steen:

    waaaauw jij maak echt coole dingen mee
    gelukkig is het hier nu super weer anders was ik jaloers kus kus

  • 03 September 2008 - 14:06

    Edith:

    Hoi Irene,ik heb genoten van je stukje in de Uitgeester. Leuk hoor en wat een geweldige leer vakantie in dat mooie Australië(ha,ha)groetjes Edith p.s. ik moet elke woensdagavond de tranen van je moeder droog deppen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 20627

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: