Uit het oog uit het hart.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Uit het oog uit het hart.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Uit het oog uit het hart..

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

19 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Alles gaat lekker zijn gangetje en ik begin al aardig gewend te raken aan alles hier. Thuis zijn ze blijkbaar ook al gewend aan het feit dat ik er niet meer ben (ach we hebben er toch nog drie over!), want moeders had een tikkeltje moeite met het herkennen van haar dochter die enthousiast HIEP HIEP HOERAAAA door de telefoon schreeuwde. Ach het zal wel aan de verbinding liggen..
Vorige week naar de Taronga Zoo geweest. Van de 15 levensgevaarlijke slangen, komen er 12 in Australie voor. De overige 3 dus niet, ik ben gerustgesteld! Helaas was het park under construction, dus niet alle beesten waren te bezichtigen.
Verder al aardig druk met school en van de week maar eens een reisplanning gaan maken voor in november.
Liefs!

  • 19 Augustus 2008 - 14:46

    Dorien:

    we zijn je nog niet vergeten hoor!

  • 19 Augustus 2008 - 15:24

    Lekkerste:

    jeetje school wat is dat?;)
    ik heb nog heerlijk vakantie hier
    ga met loser dit weekend weer ff iedereen van de baan slaan (A)
    love ya

  • 19 Augustus 2008 - 16:59

    Michael Steen:

    hey ireentje onwijs gaaf je tripje man ik heb weer wereldse verhalen voor je die krijg je weer allemaal te horen tijdens onze dvd night kus kus en have fun kus kus kus kus kus

  • 20 Augustus 2008 - 11:46

    Bram:

    aaah arme irene !~
    tzal allemaal wel mee vallen hoor ;)

    zat de zwarte mamba er ook tussen ! die zijn gruwelijk !

    kenne er niet wat meer foto's komen !
    1 foto meer dan 1000....
    je weet toch

    xxx bram

  • 20 Augustus 2008 - 11:48

    Nick:

    Ach ja, je zit nou eenmaal in een stad gesticht door criminelen, logisch dat mensen je vergeten. Ik niet hoor, ben al extra ietsje dichterbij komen wonen ;-)!! Hehehe, es kijken of we binnenkort eens een culinaire battle kunnen aangaan in onze keukens.

    xx Nick

    (ps. pittig genoeg zo?)

  • 20 Augustus 2008 - 15:45

    Marloes:

    Ahhh je zit nog in mijn hartje hoor, en ook in t oog jou knappe koppie staat op mn netvlies gebrand;)
    Ik zeg mn bijnaam dit weekend weer even aan de kant, zullen pau en ik weer eens even laten zien wie de baas is!
    Have fun schattepatatje xx

  • 20 Augustus 2008 - 19:40

    Betsy:

    Irene wie? Ik krijg steeds een mailtje van jou dat er een bericht geplaatst is op deze blog maar ken ik jou dan? Die blonde kop met eeuwige lach komt me niet bekend voor....

    GRAPJE!!! Ik wist niet dat je boos werd hoor! ;)

    De berichtjes worden helaas wel iedere keer korter, vind je het saai worden? Ach, we kunnen wel een paar weken ruilen hoor, ga jij lekker niets doen in Portugal (nog steeds hele dagen zon!) met je opVLIEGende karakter en dan zal ik wel als het echt niet anders kan, een lekkere kangoo op de barbie gooien! (pik ik de streettaal al lekker op?)

    Nou lekkertje, genoeg grappen en grollen, doe je best op school, maak je mammie trots met alleen maar straight A's (of is dat amerikaans?) en hang maar lekker de flora/fauna/cultuur freak uit!!!

    dahaaaaag poepje

    p.s. ik ben nog steeds trots op je hoor!!

  • 21 Augustus 2008 - 09:44

    Nienke:

    Hi Irene, heb nu pas je weblog gevonden, maar erg leuk om je verhalen te lezen! Je hebt er een vaste lezer bij hoor! Leuke fotos ook .. Komen me bekend voor hihi. Ik ben nu in Tokyo maar vlieg morgen alweer naar huis. See you op de reunië met oud nieuw!!! Xxx nienke

  • 24 Augustus 2008 - 16:40

    Abby:

    En ook ik was je nog niet vergeten ! Leuk te lezen hoe t je vergaat, zelf ben ik ook al in de studie sferen.. herkansingen... Maar ben ook sinds gister verhuisd :) Naar een fijn knusje zoldertje in een knus huisje, dus dat de moeite waard te komen checken over een x-tijd ;)

    Liefs,
    Ab

  • 24 Augustus 2008 - 22:09

    Miriam:

    He Irene,

    Leuk om zo op de hoogte te blijven! Klinkt goed wat je allemaal meemaakt. Ik kijk uit naar het volgende stuk.

    Veel plezier, maar dat gaat zekers goed komen!!

    gr Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 20636

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: