Brugpieper - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Brugpieper - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Brugpieper

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Zo, de eerste schoolweek zit erop! De eerste maand down under trouwens ook al.. De tijd gaat echt veels te snel! Voelde me echt weer een uberbrugger die niet wist waar ze heen moest (gelukkig ontbraken de grote vierkante rugtas en broodtrommel). Zat ik daar als enige blonde in m'n gekleurde bloemenshirtje tussen allemaal zwartharige, donker gekleede personen.. Zo'n 70 procent is Aziatisch hier! Gelukkig zijn de studenten bij mijn overige vakken meer gevarieerd.
Dinsdag moest natuurlijk de nieuwe schoolweek ingeluid worden dus een grote horde studenten ging richting stad. Ik heb die avond geleerd dat het hier not done is om als meisje naar het mannentoilet te gaan als het damestoilet te druk is en werd door een grote, boze uitsmijter de kroeg uitgegooid..
Woensdagochtend om 9 uur zat ik weer keurig netjes op school (luciferstokjes gewenst om m'n oogleden open te houden, maar ik was er!) Donderdag kwamen er een mama en babywalvis een paar baantjes zwemmen bij Bondi dus ik dacht, ik zwem er een paar mee! De golven zaten echter niet mee en toen een surfer me probeerde te redden ben ik maar teruggezwommen naar het strand..
Zaterdag weer een surfpoging gedaan, maar de zee liet even zien wie er de baas is en ik lag vooral onder m'n board en op de bodem. Toen ik het na 20 keer zandhappen, 2 liter zeewater en 14 botsingen met m'n board voor gezien hield, zag ik de oorzaak van mijn nederlaag, een bordje met Dangerous Currents!
Ik stelde me eerst voor als Irene op z'n Engels (IJrien), maar iemand riep me laatst en toen ik na 5x nog niet reageerde dacht hij dat ik boos op hem was.. Dus nu zeg ik gewoon Irene, verstaan ze allemaal Ilena. Zeg ik nee, met een 'R', noemen ze me Rilena!
De afgelopen dagen aardig wat zon gezien, dus heb m'n kleurtje weer een beetje kunnen bijwerken :)
Liefs!
http://i-reen01.hyves.net/fotos/

  • 04 Augustus 2008 - 19:53

    Ome Jan:

    Werkt weer prima met een berichtje zodra je je weer meldt!
    Meteen maar even een seintje terug dus.
    Hier alles goed. Twee ganzen verkocht, één kalkoen (kerstdiner!) gekocht en 16 NH blauwe kuikens erbij. Never a dull moment op de Sluis!
    Groeten maar weer!
    Jan & Co.

  • 04 Augustus 2008 - 21:10

    Bram,:

    surfs up, aanhouder wint heah ;)
    daarvoor de kroeg uit gegooit ,,, jammer hoar :P

    suc6 met je school en je gevarieerde mede klasgenoten :P

  • 04 Augustus 2008 - 23:54

    Meestcheckende:

    heey knapperd:)
    mis je ons nog een beetje?:P zo te horen heb je het daar veel te druk voor
    ik vermaak me prima in costa rica en moet zeggen mijn surfmoves waren toch wel wat beter vandaag denk ik:P
    ik heb de hele fam ff laten zien hoe je een golfje pakt en even netjes het hele eind op je bordje blijf staan haha
    mis echt alle chicas wel ben blij dat je het naar je zin hebt
    maak ze gek daar met je prachtige blonde lokken
    love ya kus

  • 05 Augustus 2008 - 15:31

    Sanne:

    hello!

    leuke korte verhalen!! hoe is het met knappe mannelijke surfdudes? en hoe vind je je vakken tot nu toe? zaterdag ga ik ook ff naar de zon zee strand en feesten... lekker een weekje naar Marmaris met Carine!

    kijk uit naar je volgende (petite) story

    kuss honoursnerd

  • 12 Augustus 2008 - 04:05

    Nick (vanuit Sydney):

    Hey meis,

    Hmm, ik herinnerde me plotseling dat ik nog helemaal nooit op je site had gekeken. Hehe, tis leuk om jou kant van sommige erg herkenbare verhalen te lezen. Keep 'em coming!

    Heb nog wel wat foto's van jou op m'n eigen site staan. Check ze op nickvullings.waarbenjij.nu...

    Ik zie je donderdag!

    xx

  • 15 Augustus 2008 - 11:02

    Je Nichie Floor :

    heey ireen!
    hoe issie daar aan de andere kant van de wereld? al op hol geslagen kangaroe's tegengekomen? ik mis je wel hoor!:p
    -xxx- floor

  • 16 Augustus 2008 - 11:20

    Tante Marga:

    Leuk verhaal ireen zo blijven we een beetje bij
    wij hebben een mooie vakantie gehad je moeder,
    dorien en tante Joke
    prachtig land oostenrijk
    groeten tante marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 20616

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: