Na regen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Na regen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Na regen...

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 Juli 2008 | Australië, Sydney

Live vanuit de University of New South Wales!
Ben weer een beetje opgedroogd, gister leek de winter hier mee te vallen, heerlijk zonnetje! Maar vandaag vroegen mijn Amerikaanse roomies of ik uit het raam wilde kijken wat voor weer het was en... regen! Maar als echte Hollander m'n flipflops aangedaan voor een wandeling naar het strand met een groepje uit het hostel. Die Aussies zullen me waarschijnlijk wel voor gek verklaren, pootje baden in de regen! M'n hostel is top! Heel veel mensen en beregezellig, zelfs een groot cafe eronder dus heb me gisteravond prima vermaakt.
De vlucht is me heel erg mee gevallen. Het kleinste meisje in het vliegtuig had dan ook de meeste ruimte: 3 stoelen! Ik werd wakker gemaakt door een stewardess: sleeping beauty, you want an omelet or fruit? Ik keek op m'n horloge: 5 uur! 'smiddags of 'snachts? Ik verlies wel een beetje het gevoel voor tijd maar gelukkig geen last van een jetlag. Het is hier wel vroeg donker, dus ik ga maar eens kijken hoe ik naar het hostel moet komen. Je moet hier je hand opsteken naar de busschauffeur anders rijdt hij gewoon door. Kwam ik achter nadat er drie bussen voorbij sjeesten...
Liefs,

  • 04 Juli 2008 - 12:18

    Dorien:

    Lieve zus,
    Blij om te horen dat het goed met je gaat! Ben nu aan het werk. Stuur je nog wel even een langere mail. Veel plezier down under!
    Heel veel liefs

  • 04 Juli 2008 - 13:24

    Roos:

    ha ha, ja de bussen sjezen inderdaad gewoon door. Het scheelt wel als je aan de goeie kant van de weg gaat staan, dat links rijden is nogal verwarrend!
    groetjes!

  • 04 Juli 2008 - 14:47

    Marloes:

    Schattepatatje! Blij dat je goed bent aangekomen en zo te horen heb je al weer heel wat meegemaakt en heb je t erg naar je zin! Zo hoort t ook;) xx

  • 04 Juli 2008 - 14:52

    Roosmaria:

    Je bent weg en uitgeest viert 5 dagen feest! Er komt een draaimolen, botsauto's en poffertjeskraam en zelfs de kroegen zijn elke dag tot laat open...

  • 04 Juli 2008 - 17:24

    Sanne:

    heey meis!
    goed om te horen dat je het nu al naar je zin hebt! wanneer beginnen de lessen...? wel jammer dat je nu de honoursmodule van Aart mist he :P hehe
    kusje!
    ps. voor zover ik weet doen de bussen dat hier ook...! hmmm misschien ligt het aan mij :S

  • 04 Juli 2008 - 17:29

    Kaar:

    Tjoh... qua bussen lijkt het Friesland wel;)
    Maar wat tof zeg zo'n luxe in het vliegtuig. Je gaat me toch wel vertellen dat je zowel die omelet en het fruit hebt genomen... beetje Nederlander blijven he:P

    Have fun!
    xx

  • 04 Juli 2008 - 18:08

    Mirjam:

    hoi irene, leuk om steeds wat van je te horen geniet er maar lekker van en gedraag je niet als een nederlands (dom) blondje he?

  • 04 Juli 2008 - 18:08

    Maud:

    hee ireen,
    Gelukkig goed aangekomen!
    Heel veel plezier.
    Ik hou je site in de gaten :-)
    Kus

  • 05 Juli 2008 - 13:57

    Amber:

    Allerliefst!!

    Live vanuit Barca! Ik mail je wel met al mijn fashion verhalen. Ik heb btw nu ook hostel kamergenoten uit Sydney, super gezellige meiden! Maar ik mail je nu ff.

    xxx

  • 05 Juli 2008 - 15:56

    Ria Rodenburg:

    Hoi Irene, we leven hier met je mee! Wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen.Heb je dat hostel wel gevonden.....? Fietsen ze daar ook veel? Of is een brommertje handiger gezien de afstanden? We horen het wel weer in je volgende berichten. Ik ben ook benieuwd hoe je het weekend daar zal doorbrengen. Veel plezier en liefs van ons uit Dronten,
    Ria

  • 07 Juli 2008 - 08:16

    Anita Beentjes:

    Hai Irene,

    Jeetje wat een stoere grote zelfstandige en leuke meid ben je toch.Ha ha. Ik heb genoten van je verhaal en foto's. Leuk die rugzak, staat je goed hihi.
    Nou veel plezier en ik ga je zeker volgen.
    Groetjes Anita

  • 07 Juli 2008 - 09:34

    Monique:

    Hoi Irene, fijn dat je het naar je zin hebt! Momenteel grote tent bij de Bonte en Bloed zweet en tanen van Andre Hazes!(11.30u) Groot feest dus waar wij eigenlijk alleen datgene wat we vanuit het raam zien ervan meekrijgen!! Ton wil graag heen maar kan niet goed meer lopen, valt steeds vaker...Echt vreselijk om te zien hoe hij achteruit gaat! Geniet maar lekker van je uitdaging!! Groetjes Monique

  • 10 Juli 2008 - 12:49

    Abby :

    Lekker zeg allemaal :)
    Viel Spass komende tijd!

  • 13 Juli 2008 - 10:41

    Gonny:

    Lieve Irene, van Ria je mailtjes doorgekregen en heb me inmiddels ook aangemeld om te te ontvangen. Prachtig voor jou al die ervaringen!
    liefs, Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 20633

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: