Bye bye Bondi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Bye bye Bondi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Bye bye Bondi!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

14 November 2008 | Australië, Sydney

Kasten leeggehaald, koffer nog niet gepakt en over precies 12 uur moet ik op het vliegveld zijn... I'm off to Melbourne!
Een deel van mijn spullen is aan een 3 maandse cruise richting ons kikkerlandje begonnen en de rest moet op 1 of andere manier in mijn koffer en rugzak passen... Inpakken voor dummies?? Een backpack heb ik nog niet aangeschaft, maar als reizen met m'n koffer niet bevalt schaf ik in Thailand wel een 100% kwaliteit Aziatisch tasje aan...
M'n volgende avontuur staat op het punt te beginnen! Vlinders maar ook raar om mijn kamertje leeg te halen, gelukkig kan ik eind december nog 10 dagen genieten van deze wereldstad!
En paps en mams, sorry maar ik heb al een pact gesloten voor onze come-back! Zorg er maar voor dat jullie die andere 3 een beetje binnen Nederlands bereik houden!
Liefs!

  • 14 November 2008 - 09:46

    Plien:

    hihi als jij ons maar wel verteld als je terugkomt dat we niet in ene bellen en je al onderweg bent zoals betsy;)
    maak ze nog even gek daar! have fun
    kusjes 1 van de knapste van uitgeest:P

  • 14 November 2008 - 13:00

    Marloes:

    Veel plezier honnepon haha

  • 14 November 2008 - 16:18

    Roos:

    reizen met koffer sucks!
    :-) have fun

  • 16 November 2008 - 17:25

    Merel:

    heel veel plezier!
    super spannend wat je doet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 20596

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: