Bye bye Bondi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu Bye bye Bondi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene - WaarBenJij.nu

Bye bye Bondi!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

14 November 2008 | Australië, Sydney

Kasten leeggehaald, koffer nog niet gepakt en over precies 12 uur moet ik op het vliegveld zijn... I'm off to Melbourne!
Een deel van mijn spullen is aan een 3 maandse cruise richting ons kikkerlandje begonnen en de rest moet op 1 of andere manier in mijn koffer en rugzak passen... Inpakken voor dummies?? Een backpack heb ik nog niet aangeschaft, maar als reizen met m'n koffer niet bevalt schaf ik in Thailand wel een 100% kwaliteit Aziatisch tasje aan...
M'n volgende avontuur staat op het punt te beginnen! Vlinders maar ook raar om mijn kamertje leeg te halen, gelukkig kan ik eind december nog 10 dagen genieten van deze wereldstad!
En paps en mams, sorry maar ik heb al een pact gesloten voor onze come-back! Zorg er maar voor dat jullie die andere 3 een beetje binnen Nederlands bereik houden!
Liefs!

• 14 November 2008 - 09:46

Plien:

hihi als jij ons maar wel verteld als je terugkomt dat we niet in ene bellen en je al onderweg bent zoals betsy;)
    maak ze nog even gek daar! have fun
    kusjes 1 van de knapste van uitgeest:P

:-) have fun

• 16 November 2008 - 17:25

Merel:

heel veel plezier!
    super spannend wat je doet!!!