Sydney here I come! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu Sydney here I come! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu

Sydney here I come!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 Juni 2008 | Nederland, Uitgeest

Lieve allemaal,
Nog 7 dagjes en nachtjes en dan is het zover! Dan gaat mijn GROTE reis beginnen! Ja, pap en mam, broers en zusje, familie en vrienden, niet alle kleine meisjes worden groot, maar ze gaat wel de wijde wereld in!
1 juli stap ik om 13:50 in het vliegtuig, om een ruime 30 uur later aan te komen in Sydney. Daar ga ik zo'n 5 maanden heel hard studeren.
Dan vlieg ik naar Cairns, voor een welverdiend reisje langs de oostkust van Australië. Op m'n gemakje reis ik dan weer terug naar Sydney om daar een spetterend Oud en Nieuw te vieren. Kerst heb ik ondertussen al ergens halverwege gevierd op het strand. Op 3 januari vlieg ik via Taiwan naar Bangkok, om daar nog een maand de toerist uit te hangen. 9 februari zit het er dan toch echt op en zal ik me weer richting huis begeven. (maar 223 nachtjes slapen mam, dan ben ik er weer!) Waar ik uiteraard een grand welkomstcomite verwacht!



  • 24 Juni 2008 - 12:40

    Roosmaria:

    Denk om de vitamientjes. Doe geen dingen die meestcheckende wel zou doen. Alles kan kapot en je moet het niet doen. Maak ze gek daar! Met deze wijze raad moet je het kunnen redden in vrijwel alle omstandigheden.
    Ik ga je missen!

  • 24 Juni 2008 - 17:00

    Dorien:

    Waar gaat die tas met dat meisje naar toe?

  • 24 Juni 2008 - 18:25

    (mar)loser:

    Zooo dat ziet er zeker sexy uit die tas, daar kan je wel 3 ireentjes in meenemen! Nou ik mis je nu al hoor dus laten we t vrijdag en zaterdag nog maar eens even extra de extra gezellig maken!

  • 25 Juni 2008 - 08:56

    Denis:

    Have Fun Mate!!!

  • 01 Juli 2008 - 10:08

    Bram:

    hehehe. een tas met voetjes !

  • 01 Juli 2008 - 20:23

    Eva:

    Heel heel heel heel VEEL plezier!!!

  • 02 Juli 2008 - 11:44

    Roos:

    he ireentje!
    dat zijn nog eens plannen! Supergaaf!
    en ik heb net je koffer gezien, dat moet wel lukken voor 5 maanden haha! kus Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 20624

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: