Kriebels - Reisverslag uit Kata, Thailand van Irene - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Kata, Thailand van Irene - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Januari 2009 | Thailand, Kata

Jeetje, ik krijg nu wel de kriebels hoor! Nog maar heel, heel eventjes en dan begin ik aan mijn laatste vliegtocht en bevind ik me weer op Nederlandse bodem!
Mocht mijn familie me weer in hun armen willen sluiten en mocht mijn zusje mijn kamer willen verlaten dan wil ik jullie van harte uitnodigen om 17 februari mij en mijn volwassenheid welkom te heten aan de Middelweg.
Dan ga ik nu nog even aan mijn kleurtje werken!
Ik verwacht uiteraard dat er al aan de spandoeken gewerkt wordt en niet zoals vaders verkondigde: 'ja dan pak je maar de trein en we zien je wel verchijnen...'
Liefs!

  • 27 Januari 2009 - 10:40

    Roosmaria:

    Ooh, pak je niet de trein? Feest is anders dan allang begonnen hoor, dus weet niet of er dan nog iemand kan boppen...

  • 27 Januari 2009 - 11:04

    1-na Meestcheckende:

    oh oh wat is vaders weer goed bezig
    je komt toch nacht van 8/9 feb terug?
    ik ben er gewoon bij hoor!!! haal ik je wel op met me spandoek!!!
    xxx

  • 29 Januari 2009 - 02:48

    Ireen:

    9 februari rond 9 uur sochtends zal ik arriveren in ons mooi Amsterdam!

  • 29 Januari 2009 - 12:40

    Sanne:

    chickie!!

    leuk! jij kan er de 1e werkgroep van ' toekomst... ' (oe) ook niet bijzijn zie ik, kunnen we vanaf 11 februari weer samen de nerd uithangen ;) je feestje staat in de agenda!!

    XxX

  • 29 Januari 2009 - 14:40

    Edith:

    Kijk even op www.ns.nl voor de laatste vertragingen. Nog heel even genieten. Goede reis naar huis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kata

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2009

Irene goes Holland

27 Januari 2009

Kriebels

13 Januari 2009

Vaarwel!

30 November 2008

Ozzie Adventure

14 November 2008

Bye bye Bondi!
Irene

Actief sinds 13 Juni 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 20603

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 26 Juli 2014

Irene goes Down Under (again!)

01 Juli 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: